Peek-työpajat Yleinen

PEEK-työpajat: Kiertotalous

Vaasan yliopiston Pelilliset energia- ja kiertotalousratkaisut -hanke järjestää Seinäjoella Framissa tiistaina 22.10. klo 17.00. kiertotaloutta käsittelevän tilaisuuden. Kaikille avoimessa ja maksuttomassa tilaisuudessa esitellään ja pelataan Circula Kiertotalous- ja yrittäjyyspeliä, jossa ideoidaan liiketoimintaa paikallisten yritysten ylijäämäresursseista. Kiertotaloudessa liiketoiminta perustuu luonnonvarojen tehokkaaseen käyttöön. Sen sijaan, että tuotamme jatkuvasti uutta, yritykset voivat hyödyntää toiminnassaan olemassa olevia raaka-aineita, tuotteita ja tiloja. Olet tervetullut halutessasi myös pelkästään seuraamaan pelin kulkua.

Aika: Tiistai 22.10. klo 17.00 – 20.00.
Paikka: Seinäjoki, Frami B, 2. kerros, Bell & Marconi & Watt & Edison -tila, Kampusranta 9. (tarkat ohjeet)
Ilmoittautuminen: (mielellään 14.10. mennessä) https://link.webropolsurveys.com/S/F7C85E32677934DE

:

klo 17.00 Tilaisuuden avaus

klo 17.05 Circula Kiertotalous- ja yrittäjyyspelin esittely ja pelisessio
Projektiasiantuntija Aura Piha, Suomen ympäristöopisto SYKLI

klo 20.00 Tilaisuus päättyy

Vaasan yliopiston Pelilliset energia- ja kiertotalousratkaisut -hankkeen tavoitteena on luoda Etelä-Pohjanmaan pk-yrityssektorille uusia tuotekehitysmahdollisuuksia pelillistävien menetelmien avulla sekä koota yhteen eri alojen toimijoita hankkeen eteenpäin viemiseksi. Hankkeessa suunniteltavien pelillisten ratkaisujen tarkoitus on lopulta hyödyttää kuluttajia erilaisten energian käyttöön ja kiertotalousratkaisujen tekemiseen liittyvissä valinnoissa.