opiskelijat rannassa

Vaikuta työ- ja ad hoc -ryhmien kautta

Kampushanke uutiset

Opiskelijoiden osallistamistapahtumat ovat jo kohta takana päin, mutta vaikuttaminen kannattaa silti! Opiskelijat voivat vaikuttaa kampuskehitykseen eri työ- ja ad hoc -ryhmien kautta ympäri vuoden. Tässä uutisessa on listattu kaikkien toiminnassa olevien ryhmien opiskelijaedustajat.

Jos sinulla on idea, ajatus tai palaute, ota yhteyttä sopivan ryhmän opiskelijaedustajaan. Hän välittää asian ryhmän tietouteen viimeistään seuraavassa kokouksessa. Opiskelijaedustajat ajavat kaikkien opiskelijoiden etua sekä toimivat viestinviejänä opiskelijoilta kampuskehitykseen. Voit siis vaikuttaa kampuskehitykseen helposti ilman mitään sitoutumista.

Ryhmien opiskelijaedustajat

• Muutoksen tuki: Johanna Luomala
  • Kestävän kehityksen työryhmä: Johanna Luomala
  • Ravintolapalveluiden ad hoc: Eevi Ursin
  • Tiedekirjaston ad hoc: Annalotta Järvinen
  • Ulkoalueiden ad hoc: Roosa Kesonen & Wiktoria Ripatti
  • Aula- ja käytävätilojen ad hoc: Otto Runola & Lili Tyynismaa
  • Opetuksen ja oppimisen tilojen ad hoc: Soja Toppinen & Ida Kettuoja
  • Palvelualueen ad hoc: Laura Koivisto & Tuomas Koivistoinen

Muistathan vastata myös kyselyyn, josta voit voittaa lahjakortin Woltiin! Vastausaikaa on 31.5. saakka. Lue lisää tästä uutisesta!