kuvituskuva

Vastaa kyselyyn ja voita Wolt-lahjakortti!

Kampushanke uutiset

Tämän kevään aikana opiskelijoilla on ollut mahdollisuus vaikuttaa kampuskehitykseen. Toukokuussa osallistamistapahtumien sarja saa päätöksensä laajemmalla kyselyllä, johon toivomme opiskelijoilta aktiivista osallistumista. Kyselyyn vastanneiden kesken arvotaan kolme 20 euron arvoista Wolt-lahjakorttia. Kysely on avoinna 17.–31.5.2021.

Kevään opiskelijoiden osallistaminen alkoi tammikuussa rehtorin kampusinfolla, jossa kerrattiin kampuskehityksen tavoitetiloja, ajankohtaisia tapahtumia sekä vaikutuksia. Helmikuussa järjestimme opiskelijoille workshopin, jossa saimme yleiskuvaa opiskelijoiden tarpeista ja toiveista. Maaliskuussa teimme VYYn Instagram Storyissa matalan kynnyksen ideakampanjan, johon osallistui suuri joukko opiskelijoita.

Toukokuun kysely perustuu kaikissa aiemmissa tapahtumissa saamiimme vastauksiin. Sen tarkoituksena on saada syvällistä tietoa laajalta joukolta opiskelijoita. Kyselyn myötä kampus hiljenee kesän viettoon. Kampuskehitys kuitenkin etenee pinnan alla, ja ajankohtaisia uutisia julkaistaan tällä sivustolla myös kesällä.

Osallistu kyselyyn tästä!

Toivotamme kaikille oikein rentouttavaa kesää!