Mission Possible

Kompassi-hanke esillä Mission Possible – Tieteellä tulevaisuuteen -tapahtumassa 22.3.2023

Tieteellä tulevaisuuteen -tiedepäivä  22.3.2023

Kompassi-hanke esittäytyy maaliskuussa Vaasan yliopistolla järjestettävässä Mission Possible -tapahtumassa.

Mission Possible on vaikuttava ja innovatiivinen foorumi tulevaisuudesta kiinnostuneille ihmisille. Toimitpa sitten yritysmaailmassa tai julkisella sektorilla tai olet ylipäätään kiinnostunut tulevaisuusteemoista, tämä tapahtuma sinun on koettava. Mission Possiblessa tieteen tekijät kohtaavat suuren yleisön, opiskelijat ja yhteistyökumppanit. Tarkastelemme tiedettä yhdessä ajankohtaisten kysymysten valossa.

Mission Possible -tiedepäivässä saat selville, minne olemme menossa. Olemme varmoja, että edessämme on loistava tulevaisuus.

Tutustu tilaisuuden ohjelmaan

Kompassi-hanke esitysvuorossa Vaasan yliopiston Wolff-salissa klo 17.30 alkaen.

Aiheenamme: Riskienhallinta digitaalisessa toimintaympäristössä: case KOMPASSI-hanke