Emilia ja Clarissa

Vaasan yliopistoseuran stipendit Emilia Piitulaiselle ja Clarissa Lindgårdille

Ajankohtaiset

Vaasan Yliopistoseura on myöntänyt Vaasan yliopiston kesän publiikin yhteydessä 18.6.2021 kaksi stipendia lukuvuonna 2020-2021 Vaasan yliopistosta valmistuneille maistereille. Stipendit ovat suuruudeltaan 200 euroa. Stipendin kriteereinä ovat ansiokas opintomenestys, yhteiskunnallinen vaikuttavuus ja kansainvälisyys. Ehdotukset saatiin yliopiston maisteriohjelmien koulutusohjelmavastaavilta.

”Yliopistoseura sai paljon erinomaisia hakemuksia, joista valinnan tekeminen oli erittäin vaikeaa. Kaksi ehdotusta nousi kuitenkin ylitse muiden. Heidän opintomenetyksenä oli poikkeuksellisen erinomaista, he osoittivat monipuolista yhteiskunnallista vaikuttavuutta ja kansainvälisyyttä sekä yliopistomaailmassa että työelämässä”, totesi seuran hallitus.

Stipendin saivat kauppatieteiden maisteri Emilia Piitulainen ja hallintotieteiden maisteri Clarissa Lindgård.

Stipendinjakovideo:

Sisältö estetty, salli kaikki evästeet nähdäksesi sisällön.