Ilmoittaudu Onnistumisen iltaan 24.10.

Ajankohtaiset Tapahtumat

Tervetuloa Onnistumisen iltaan 24.10.2023 klo 18 Vaasan yliopiston Nissi-auditorioon.

Tilaisuus on maksuton ja sitä edeltää kahvitarjoilu, jota varten pyydämme ilmoittautumisia 19.10. mennessä: Ilmoittautuminen Onnistumisen iltaan

Vaasan yliopistoseura, Vaasan Yrittäjät ja Vaasan yliopisto järjestävät kuudetta kertaa Onnistumisen illan. Kyseessä on tapahtuma, jossa jokainen voi oppia ja innostua yrityksen tai yrittäjän menestystarinasta eri teemojen kautta. Tällä kertaa illan läpileikkaavana teemana on uudistuminen.

Puhujina ovat yrittäjä Erja Häkkinen sekä ilmanvaihto- ja kattotarvikkeita valmistavan VILPE:n toimitusjohtaja Tuomas Saikkonen. Kommenttipuheenvuoron pitää Vaasan yliopiston strategiaprofessori Marko Kohtamäki, joka tuo teemaan tieteen ja tutkimuksen tuulia. Yleisöltä toivotaan paljon kysymyksiä ja kommentteja puhujille.

Tilaisuus sopii kaikille aiheesta kiinnostuneille. Nissi-salissa paikkamäärä on rajoitettu, joten ilmoittaudu ajoissa ja varmista paikkasi!