Vaasan yliopiston opetusalan yhdistys VYLL ry:n uutiset ja uutisarkisto

Miten yliopistojen opiskelupaikat on kohdennettu ensikertalaisille?

Vaasan yliopiston rehtori Minna Martikainen tapasi kielikeskus Linginnon väkeä (Pohjanmaan opettaja 1/2023)

YLLin pj:n Santeri Palviaisen juttu Yliopistosektorin kuulumisia / Aktuellt inom universitetssektor julkaistiin myös Pohjanmaan opettajassa 1/2023.

VYLLin juhlassa pohdittiin yliopisto-opettajan urapolun raja-alueita

2022

Kemppinen, Samu (2022). Mitkä tekijät selittivät opettajien työuupumusta etäjakso-opetuksen aikana? Pohjanmaan opettaja 1/2022.

Katajamäki, Heli (2022). OAJ:n toimisto siirtyy Helsingistä Pohjanmaalle. Pohjanmaan opettaja 2/2024.

Kalmi, Panu (2022). Talousosaamisen opettamisen haasteet. Pohjanmaan opettaja 3/2022.

2020

Vaasan yliopiston opettajat kertovat: Miltä etäopetus tuntuu? (Pohjanmaan opettaja 2/2020)

OAJ keskustelemassa Vaasan yliopistossa: Koronan vaikutukset ja digivisiot puhututtivat

2019

Vaasan yliopiston vuosijuhlassa jaettiin kunniamerkkejä (OAJ Pohjanmaa 9.4.2020)

Kunniamerkit

Palkinto. Vaasan yliopisto palkitsi yliopisto-opettaja Marjut Männistön.

Palkinto annettiin “hyvistä saavutuksista yliopiston ja kielikeskus Linginnon strategian mukaisten muutosten edistämisessä”.

Muutosta Marjut on edistänyt esimerkillisesti mm. kehittämällä opetusta erityyppisissä hankkeissa.