kampus

Vaasan yliopistoseuran vuosikokous & Talousilta Vaasan yliopistolla 25.4.

Tapahtumat

Vaasan yliopistoseura ry:n vuosikokous järjestetään Vaasan yliopistolla 25.4. klo 17 Tervahovin (Wolffintie 32, Vaasa) Liikesivistysrahastosalissa (A213). Kokouksessa käsitellään sääntöjen mukaiset asiat, muun muassa seuran toimintakertomus, tilinpäätös, toimintasuunnitelma ja talousarvio. Yliopistoseuran jäsenillä on äänioikeus kokouksessa.

Kokouksen jälkeen yliopistoseuran jäsenet ovat tervetulleita Vaasan Ekonomien järjestämään Talousiltaan Vaasan yliopistolle. Tilaisuus pidetään Tervahovin Wolff-auditoriossa klo 18 alkaen. Ilmoittauduthan Talousiltaan viimeistään 18.4. mennessä.

Talousillan ohjelma:

•  Tilaisuuden avaus, Vaasan ekonomien pj. Esa Virtanen
  • ”Korkeakoulut talouden tukijalkana – Pohjanmaan erityinen rooli”, Vaasan yliopiston rehtori Minna Martikainen
  • ”Laskentatoimen ja rahoituksen yksikkö – uusia tutkimushankkeita, koulutus- ja rekrytointisuunnitelmia”, dekaani Marko Järvenpää
  • ”Pohjanmaan talouden näkymät”, Pohjanmaan kauppakamarin johtaja Mikael Hallbäck
  •  ”Inflaatio, sen vaikutukset ja siihen varautuminen”, taloustieteen professori Panu Kalmi.