Vaasan yliopistoseuran varsinainen kokous 20.4. klo 16 – tervetuloa!

• Aika: 20.4. klo 16
  • Paikka: Pohjanmaan pelastusalan liiton toimitila, Vöyrinkatu 13, Vaasa / Toivomme jäseniltä osallistumista etäyhteydellä (Zoom)

Vaasan yliopistoseura ry:n varsinainen kokous järjestetään keskiviikkona 20.4.2022 klo 16.00. Kokouspaikkana on virallisesti Pohjanmaan pelastusalan liiton toimitila (os. Vöyrinkatu 13, Vaasa). Poikkeusoloista johtuen toivomme kuitenkin, että kaikki jäsenet osallistuisivat kokoukseen etäyhteyden välityksellä. Lähetämme Zoom-linkin kokoukseen ilmoittautuneille sähköpostitse.

Kokouksessa käsitellään sääntöjen mukaiset asiat, mm. seuran toimintakertomus, tilinpäätös, toimintasuunnitelma ja talousarvio. Lisäksi kokouksessa käsitellään hallituksen esitys yhdistyksen sääntöjen muuttamisesta. Kokouksen asialista ja kokousmateriaalit ovat tämän tapahtuman liitetiedoina. Yliopistoseuran jäsenillä on äänioikeus kokouksessa. Halutessasi voit liittyä jäseneksi ilmoittautumisen yhteydessä.

Pyydämme teitä ilmoittautumaan kokoukseen osoitteessa:

HUOM! Ilmoittautuminen tulee tehdä 19.4.2022 klo 16.00 mennessä. Ilmoittautumisen jälkeen saat sähköpostiisi linkin ja salasanan kokoukseen.

Kokouksen asialista

KÄSITELTÄVÄT ASIAT:

1. Kokouksen avaus
  2. Kokouksen laillisuus ja päätösvaltaisuus
  3. Valitaan kokouksen puheenjohtaja ja tarvittavat virkailijat (sihteeri, pöytäkirjantarkastajat ja ääntenlaskijat)
  4. Vahvistetaan kokoukselle työjärjestys
  5. Esitetään hallituksen laatimat toimintakertomus ja tilinpäätös sekä tilintarkastajan tai toiminnantarkastajan lausunto
  6. Päätetään tilinpäätöksen vahvistamisesta ja vastuuvapauden myöntämisestä hallitukselle ja muille vastuuvelvollisille
  7. Vahvistetaan hallituksen laatima toimintasuunnitelma
  8. Vahvistetaan hallituksen laatima talousarvioehdotus ja vahvistetaan jäsenmaksun suuruus sekä hallituksen puheenjohtajan, hallituksen jäsenten ja tilintarkastajan tai toiminnantarkastajan palkkiot
  9. Valitaan joka toinen vuosi hallituksen puheenjohtaja, jota nimitetään samalla yhdistyksen puheenjohtajaksi
  10. Valitaan joka toinen vuosi hallituksen jäsenet ja varajäsenet