Sijoitusilta 2.2.2023

Sijoitusilta 2.2.2023 – ilmoittaudu!

Tapahtumat

Osakkeet, kiinteistöt, talletukset, raaka-aineet… miten sijoittaa epävarmoissa oloissa vuonna 2023?

Viime vuonna nähtiin kova myllerrys markkinoilla, kun osakkeiden arvostukset tulivat rymisten alas. Samalla korot ja inflaatio lähtivät nousuun. Miltä markkinoilla näyttää nyt, ja millaista kehitystä taloudessa on luvassa?

Vaasan yliopistoseura ry ja LähiTapiola Pohjanmaa järjestävät torstaina 2. helmikuuta yhteisen Sijoitusillan Vaasan yliopistolla. Tervetuloa mukaan kuuntelemaan ja keskustelemaan!

Puhujiksi ovat lupautuneet Vaasan yliopiston Vuoden alumni, työeläkeyhtiö Elon pääekonomisti Tiina Helenius, Vaasan yliopiston laskentatoimen ja rahoituksen professori Timo Rothovius sekä LähiTapiola Pohjanmaan toimitusjohtaja Joel Sunabacka.

Paikka: Auditorio Wolff, Tervahovi, Vaasan yliopisto, Wolffintie 32, 65200 Vaasa
Aika: 2.2.2023 klo 18-19:45, tervetuloa kahville klo 17:30 alkaen! Tapahtuma on maksuton.

Ilmoittaudu tapahtumaan
(Ilmoittaudu 31.1. mennessä)

17.30  Kahvi

18.00 Tilaisuuden avaus / Mika Palosaari ja Harry Linnarinne, Vaasan yliopistoseura