Onnistumisen ilta 23.11. – ilmoittaudu!

Tervetuloa Onnistumisen iltaan 23.11. klo 18-19.30

Tilaisuus on maksuton ja sitä edeltää kahvitarjoilu, jota varten pyydämme ilmoittautumisia: Ilmoittautuminen Onnistumisen iltaan

Vaasan yliopistoseura, Vaasan Yrittäjät ja Vaasan yliopisto järjestävät viidettä kertaa Onnistumisen illan – tapahtuman, jossa jokainen voi oppia ja innostua yrityksen tai yrittäjän menestystarinasta eri teemojen kautta. Tällä kertaa illan läpileikkaavana teemana on rohkeus.

Puhujina ovat jurvalaisen huonekaluyritys Hakolan  perustaja Jari Hakola ja toimitusjohtaja Annaleena Hakola sekä vaasalaisen Design by Hanna K. & Co:n Hanna Yli-Yrjänäinen. Kommenttipuheenvuoron pitää Vaasan yliopiston markkinoinnin emeritusprofessori Martti Laaksonen, joka tuo teemaan tieteen ja tutkimuksen tuulia. Tilaisuuden juontaa Vaasan yliopiston ylioppilaskunnan hallituksen puheenjohtaja Sara Alasuutari. Yleisöltä toivotaan paljon kysymyksiä ja kommentteja puhujille.