Tiina Helenius, kuva: Sami Pulkkinen

Ehdota Vaasan yliopiston Vuoden alumnia 31.7. mennessä

Ajankohtaiset Yleinen

Kuka olisi mielestäsi hyvä valinta Vaasan yliopiston Vuoden alumniksi?

Vuoden alumniksi voidaan nimetä Vaasan yliopiston entinen opiskelija, joka on positiivisella tavalla käyttänyt yliopistolla saamiaan valmiuksia omassa toiminnassaan, lisännyt yliopiston vuorovaikutusta muun yhteiskunnan ja talouselämän kanssa tai toiminut esimerkkinä muille alumneille.

Vastausaikaa on 31.7.2023 asti. Vastanneiden kesken arvotaan yliopistotuotteita Vaasan yliopistosta. Vaasan yliopistoseura toimii raatina, joka valitsee vuosittain yliopiston Vuoden alumnin.

Aiempia Vaasan yliopiston Vuoden alumneja ovat olleet Tiina Helenius, kasvuyritys Jakamon tiimi (Jarl Matti Anttila, Timo Rossi, Jukka Vesalainen, Matti Manner, Matti Mäkelä, Anssi Uitto, Tapio Niemi, Tommi Ranta, Anssi Kumpula ja Aki Vainio), Eeva Kalli, Samuli Bäck (o.s. Manninen), Anne Korkiakoski, Sari Essayah ja Kari Leppilahti.

Kuvassa Vaasan yliopiston Vuoden alumni 2022 Työeläkeyhtiö Elon pääekonomisti Tiina Helenius.