Uusi sijainti, Frami C:n Timo-luokka – Kyberturvallisuustyöpaja pk-yrityksille 16.5.2024

Uutiset

Työpaja on siirtynyt Frami F-rakennuksesta isompaan tilaan Frami C:n Timo-luokkaan!

Tervetuloa pk-yritysten Kyberturvallisuustyöpajaan! Järjestämme maksuttoman ja käytännönläheisen työpajan 16.5.2024 Seinäjoella. Työpajassa osallistujat pääsevät keskustelemaan ja sparraamaan aiheesta asiantuntijan kanssa. Työpajan alustajana toimii Harri Koivunen, erityisasiantuntija Traficomin Kyberturvallisuuskeskuksesta. (Alkuperäisestä suunnitelmasta poiketen, Harri Koivunen puhuu myös kyberhyökkäyksistä ja tietoturvaan liittyvistä ajankohtaisista asioista, sillä Jarkko Vesiluoma joutui perumaan osuutensa).

Työpajasta saat:
– Ajankohtaista tietoa kyberturvallisuuteen ja tietoturvaan liittyvistä asioista
– Konkreettisia välineitä oman yrityksesi tietoturvan arviointiin ja kehittämiseen
– Tietoturvaan liittyviä asioita verkoston / toimitusketjun näkökulmasta
– Mahdollisuuden verkostoitua alueen muiden pk-yritysten kanssa

Ohjelma:
14.30 kahvi ja tapahtuman avaus
15.00 Kyberhyökkäykset ja ajankohtaista tietoturvasta, Harri Koivunen, erityisasiantuntija Traficomin
kysymyksiä & pieni tauko
16.00 Kyberuhkiin varautuminen – Kybermittari ja muita käytännönläheisiä lähtökohtia pk-yritysten tietoturvan arviointiin ja kehittämiseen, Harri Koivunen, erityisasiantuntija Traficomin Kyberturvallisuuskeskus
keskustelua ja kysymyksiä

Tapahtuma päättyy klo 18.00 mennessä

Paikka:
Seinäjoki, Frami C, Timo-luokka, osoite: Kampusranta 9

Kohderyhmä:
Tapahtuma on suunnattu erityisesti pk-yritysten toimitusjohtajille, ja muille aiheen parissa pk-yrityksissä työskenteleville sekä muille aiheesta kiinnostuneille.

DigiNet-hankkeessa keskitytään Etelä-Pohjanmaan alueen pk-yritysten digitalistoitumiseen. Hanketta toteuttavat Vaasan yliopisto ja Seinäjoen ammattikorkeakoulu, ja hanketta rahoittaa lisäksi Etelä-Pohjanmaan liitto Euroopan unionin aluekehitysrahaston (EAKR) tuella.